Pozvánka na první poprázdninový klub

13.08.2014 08:23

Všechny srdečně zvu na první poprázdninový dámský klub, který se bude konat v sobotu 20. září od 14 hodin na tradičním místě, tedy v Jazykové škole.V "našem" termínu se totiž v jazykovce a okolí koná BLEŠÍ TRH, takže jsme termín klubu raději posunuly. 

Všechny jste byly o prázdninách pilné včelky (tedy kromě mě) a už se mi scházejí fotky hotových kytiček, některé jsem viděla už i "naživo" a jsou všechny překrásné. Můžete nakouknout do fotogalerie   , kam jsem vložila fotky, které jste mi poslaly (pokud se mi fotky od některé z vás zatoulaly, tak se omlouvám, nejsem právě systematická osoba...). Já na těch svých zatím po chvilkách taky pracuji:-) Olina mi doručila naši modrobíle kostičkovanou deku, která už je kompletně prošitá a čeká na zalemování. Doufám, že lemování do září stihnu  a budeme se moci poňuchňat s hotovým dílem.

Nejdůležitějším úkolem na září bude sestavení hotových kytiček a rozhodnutí, jak bude deka definitivně vypadat a zda nám stávající kytičky stačí či zda budeme muset ještě nějaké přidat. Kromě toho bychom se měly předběžně domluvit na programu pro podzimní kluby, tak vás prosím o návrhy a nápady!

Těším se v září

Michaela